Fru/Dotter

Jag får väl slå ett slag för mänskligheten jag också. Eftersom varenda bloggmupp stoltserar med att de vill värna om pandorna i Kina. Eller varenda dåre på Facebook ska värna för cancersjuka med en banderoll på sin sida. Sen att det står "total donated 0$" är det ingen som tycker är pinsamt.


Bara man bryr sig borde vara mottot för all form av nätsympatisering. En text mot att stoppa nätpedofiler är nog verkligen det som kommer få de äckliga asen att krypa upp sina egna stolgångar och försvinna. Så måste det vara. Alltså kommer jag använda samma princip. Bara jag bryr mig bidrar jag.


Så vilken avart av omänskligt uppförande, gärna hos äldre män, ska jag vända mig emot? Pedofiler är redan täckt, blottare är ofarliga, vi har religionsfrihet och djursex är lagligt. Vad finns det då kvar för mig? INCEST.


Jag tänker då inte ge mig på alla som utövar det. Förvisso kanske det hade behövts men jag har inte tid. Jag får helt enkelt gå mot pudelns kärna. Mannen som är vad Bill Gates är för datornördar som är oskulder och hoppas "det är snart min tur". Ambassadören för utnyttjandets och förnedrandets främsta vapen. Woody Allen!


Att jag inte har sett detta tidigare. Det har alltid varit nått som vänt mig i magen när jag har försökt se en film med den mannen. Han ska ju tydligen vara bra. 3 Oscars och fler blåsjobb i husvagnar i Hollywood än det finns skäggstrån i Leif Pagroskys fejs. Jag skiter fullständigt i hur den smurfen stavar sitt namn.


För er som inte har hängt med i vad mister Woody "incest" Allen håller på med så kan man säga såhär. Adopterade tillsammans med sin dåvarande fru en dotter från Korea. Allt frid och fröjd. Men nej då ska helt plötsligt Woody och dottern gifta sig. Hur i helvete kan den mannen klara av såna grejer... ahh just det, han bor i USA.



Men på Nordsjön står du dig slätt mister Woody "Ligger Med Sin Dotter" Allen. I'm on to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0