Janne Josefsson sitter i min soffa X 2

Det skulle åkas till Rosklide ja jävlar vad fint det skulle bli. Det skulle sittas backstage med kolasnortande wannabe popstars och det skulle bli så jävla bra. Själv så skulle jag ut och jobba på Broströms flaggskepp Bro Atland. Så jag såg framför mig att kunna packa i lugn och ro och gå i kissgula kalsonger och ha det skönt.
Istället sitter nu två skjutjärnsjornalister och använder min dator och tittar på min TV. Anledning? -Det regnar!!
Tänk om Robert Capa hade sett och hört dem.

skjutjärn


Kommentarer
Postat av: Ola Lindberg

Humor ^_^

2007-07-06 @ 07:51:07
URL: http://olalindberg.com/
Postat av: Anonym

Har du börjat blogga Pragan...? Jag är helimpad.
Erik åkte ut på sjön i måndags, trist för mig som har semester. Vi lyckas ju aldrig synka våra ledigheter...
Hur länge skall du vara ute?
Allt väl?
När alla är i Malmö samtidigt skall Erik och jag bjuda er två på en middag, det var himla längesedan...
Kramar från Mia
Hälsa Cajsa : )

2007-07-06 @ 14:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0