Powershopping 2 och Kebabupplevelse

Nästa Stad att få känna på mitt Visa/samuraj kort var igår Cardiff. En gammal industristad med en stor skopa som största symbol.

En sjuhelvetes jätterea var det i hela stan och inte en svensk rea med ett par sketna pissgrejer på ett litet bord som är nedsatta tjugo spänn. Nej detta var en riktig cp rea. Man kunde typ köpa expediter och hela skiten, om man nu gillar det. Men med tanke på att jag shoppingmässigt av Cajsa räknas som efterbliven gick jag in i väggen och tyckte det mest var jobbigt.

Men om man är sugen på en rätt trevlig stad att spendera pengar i så kan jag rekomendera Cardiff.

Då kommer vi in på del två Cardiff.
Om man gillar Kebab så finns det en gata i centrala Cardiff som heter Caroline Street. Upplevelsen var långt över förväntan. Dock ingen potatismos.

Att tänka på tills nästa gång:
Engelsk radio och varuhus för den delen också spelar så ofta det går tre saker:
1. Eric Prydz - Call on Me
2. Robbie Williams - Alla låtar så ofta det går
3. Tom Jones - varierande (end. Wales)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0