Tack Lufthansa!

Så har jag mönstrat ombord åter igen på Broströms flytande badbalja igen. Enligt resans längd jag fick göra i Fredags så borde jag vara på Fiji eller kanske Argentina. Men jag kom inte längre än till Plymouth på Englands sydkust på de 19 timmar som min resa tog.
Malmö - Köpenhamn
Köpenhamn- Münschen
Missade anslutningen därför att planet från köpenhamn var försenat.
München - Frankfurt (vänta i fem timmar)
Frankfurt - Birmingham
Birmingham - Plymouth (tåg i 5 timmar)

Om det är någon som är ute och reser så kan ni hålla ett öga ute efter min väska för den söp Lufthansa bort på vägen. Ingen vet var det är så nu har jag vänt mina kalsiper för tredje gången. Fan man skulle blivit bonde istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, om inte du ser till att byta kalsonger tills jag kommer ner och våldgästar er så tänker jag inte jucka mot ditt ben nå mer, och de vet jag att du gillar.....

2007-07-09 @ 10:24:05
Postat av: Micke

Å vad jag längtar att komma ut till er! Var tror du att jag ska få äran att kliva ombord?
Ska jag ta med extra kallingar till dig?

2007-07-09 @ 12:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0