Tredje dagen i samma kallingar.

Utdrag ur Ted Wolters dödslista...

"Härmed tar Lufthansa en plats på min döds/rånbögmördarlista.

Lufthansa tar en andra plats utan att ens ha varit bubblare.

Listan ser nu ut enl nedan: (Tidigare plac)"

1. SVT programmet Landgång  (2)
                       Motivering: Varje gång man möter en 50+ are och berättar att man jobbar till sjöss hörs: -
                       -Åhh (skär till falsett vid honkön) jag såg Landgång på teve, ni verkar 
                       ha det så mysigt bla bla... monologen forsätter tills luften tar slut.
2. Lufthansa (Ny)
                      Att mitt baggage antagligen ligger i Abu Dabbi räcker.
3. Sjöfartsverket (1)
                      Se tidigare inlägg.
4. Min lågstadielärare (3)
                      I Andra klass tvingade kärringen som var en direkt avelsproduktion av
                      satan och Stig Järrel mig att med ett häftstift långt intrampat i hälen att
                      hoppa hundra meter själv till skolsköterskan. Samtidigt beundrar jag henne nog lite...

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0