Tedzchteiger

Beslutade mig för at möblera om i hytten igår. Hemma är det ju jävligt lätt. Här är det inte det. Allt sitter med långa skruvar fast. Inte bara fast, utan "fast så att man kan vända uppochner på hela båten men möblerna skall fan sitta fast". Så att flyta soffa och hela... ähh va fan jag glömde ta en bild på hytten innan jag började det mödosamma jobbet. Så det känns som om det kvittar. 

Hemma när man har målat en vägg, inte bara målat den. Man har byggt den, slipat den, vårdat den osv. När allt det är klart och man är riktigt glad för sin fina vägg vad händer då? Inredningsarkitekten I Cajsa bubblar upp värre än min kiss och bajs tourettes i kassan på maxi. Slut på släta ytor.


Borra

Länk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0