Retarded

Mitt största nöje ombord inträffar inatt. Det är att vid tilbakadragningen av klockan så kan jag skriva "ship time retarded". Roligare än så blir det inte inatt. Man skulle kunna kalla det för ett lågvattenmärke, vilket i sig borde vara en underdrift.

Varje gång jag går upp på facebook känner jag mig lurad. Jag får verkligen inte ut ett skit av det. Men likväl så brände jag två timmar på det idag. Jag har ingen anning vad jag gör där, inte det minsta. Det verkar ingen annan heller veta, men bolaget är tydligen lika glada då det värderas till tusen zillioner på börsen. Märkligt. Man borde ha en sån ide själv så man slipper jobba mer. Sexuella relationer.com kanske. Så man kan se vem som har fått aids av vem. Tanken är kankse inte helt genomtänkt så sno du den. Bara jag får vara med och kan känna mig blåst när jag sitter timmar framför internet.

Appropå Internet. Vi lever i en diktatur à la nord Korea här ombord, men vissa saker funkar fortfarande. Det är då jag kan livechatta med Cajsa där hemma. Sen att hon gör försök att strypa katten i rutan är ju en annan femma.

Stackars katt 

Kommentarer
Postat av: cajsa

meh, åh...det gör jag ju inte

2007-10-28 @ 11:32:17
URL: http://cajsalindberg.blogg.se
Postat av: Havsgurkan

Håller med tedwolter! Ser ut som att katten är i svåra smärtor.

2007-11-02 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0