Aldrig mera flyg.

Så har det hänt igen!

Mitt baggage befinner sig någonstans i mellan europa, utan mig. Jag ska sluta checka in min väska och istället ta på mig alla kläder jag vill ta med mig. även om jag kommer se ut som Babben Larsson.

ett jobb som borde finnas på alla flygplatser är en person som är ansvarig för allt. Så man kan ha nån skälla på.

Rätt skönt dock när jag kom ombord och folk frågar som vanligt ( i brist på samtalsämnen):
"- Och resan gick bra?"

Då kan man svara ärligt utan att någon tycker att man är en gnällröv.
"- Nej den sög purjulök, Jag hatar er alla! Nu går jag och överväger massmord!"


Kommentarer
Postat av: Tor Billgren

Det går inte längre att resa med flyget. Det går inte. Det går inte. Det bästa är att jag vet att du verkligen skulle säga att resan sög purjo.

2007-10-01 @ 23:27:52
URL: http://radiokustarnik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0