BingoBongo

Någon som känner någon som vunnit på Bingolotto? Jag gör det i alla fall inte. Ändå så har Bingolotto funnits längre än Gud. Men ingen som är yngre än Runar Søgard skulle väl erkänna att de någonsin har tittat på Loket, Kronèr, Gunde och nu... Nej jag vet inte vad pajasen heter.   Men det har ni visst. Någon lördag då du inget har att göra, därför att du inga riktiga kompisar har. Du sitter hemma och slökollar på teven och hoppas att kanske Die Hard är idag. Men nej det är lördag och då är det BINGOLOTTO. Richard tror jag föresten att han heter som kör skiten nu. Bingolotto var TV4 sätt att håna alla som är ensamma framför teven en Lördagskväll och inte ute och rullar hatt. Kan det vara därför jag inte känner någon som har vunnit färgfemman eller en ny V70? För att jag bara känner halv alkoliserade partydjur? Nej skulle inte tro det. Det är nog bara så att det ÄR INGEN SOM VINNER. Jan Sherman tar allt i egen fika och köper småpojkar för rubbet. Men sånt skriver inte aftonbladet om. Men nu vet ni. Ett bevis ytterligare är att Bingobongo är flyttat till TV4+. Ordjakten har nämligen tagit över. Då tænker du. Ja men om man är så smart att man löser rebusen på ordjakten har man ju chans att vinna typ 10000 spänn!


Idioter, jag brukar kolla på ordjakten när jag är hemma bara för att höra alla mongon som ringer in. För då kan jag vara säker på att alla jag träffar hela dagen är smartare än så. Inte för att jag brukar gå ut.


Det jag skulle komma fram till var att det spelas bingo här ombord på Randgrid. Men här vinner man. Ni får gissa vad det är jag vann. Och vad jag ska ha den till.

Om nån kommer på ett RIKTIGT bra användningsområde. Då får ni den.


Bingovinst


Kommentarer
Postat av: Åsa Bys

Hmm jag tror att det är en pytteliten rysk ubåt som inte var trådlös..men blev..och du ska ha den till din hemmagynekologmottagning??

2008-08-17 @ 21:20:54
Postat av: Ted Wolter

Hej Åsa!



Det var så nära någon gissat hittills. Nu är det så att det var ett tag sedan tävlingen gick. Så jag har hunnit använda den själv. Men vill du ha den begagnad så ring mig.



Kram Ted

2008-08-18 @ 00:18:15
URL: http://sleten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0