Rekryterade

Rekryteringen går som smort. Redan har mängder med styrmän hört av sig, intresserade av att deltaga i detta humanitära arbete. Jag har dock fått frågor om vad man behöver för kvalifikationer. Jag kommer nu att använda några styrmän som visat intresse som exempel.


Exempel nr 1.


Daniel jobbar på en tankbåt och drömmer om att komma ut i världen. Han tycker att skeppare utan gränser kan vara en bra språngbräda i karriären. Här ser vi daniel avnjuta en stilla supé i goda vänners lag.



Exempel nr 2.


"Äcklet" som jag jobbar med nu har också visat ett svagt intresse. Ni som har läst bloggen tidigare vet vad den här mannen är kapabel till. Detta är en bild från Oslo - Köpenhamnsplanet. Så här ser det ut nästan hela tiden ombord. Förlåt om det är någon som inte fick behålla sin lunch nu.

Ombord i Ett SAS-plan.


Kommentarer
Postat av: Rikky

Hur blir det med maskinister utan gränser??

För det låter ju hur gött som helst!

2008-10-01 @ 16:00:17
Postat av: Ted

Rikky!



Jag har mottagit din ansökan, men i nuläget finns det ingen användning för maskinister. Kanske kommer ett behov i framtiden. Men så länge de fartyg som används inom Skeppare Utan Gränser håller den kvalité som den gör, behövs i nuläget snarare asbestssanerare och skyddsjägare. Har du möjligtvis halvdåliga svetskunskaper i hur man bygger burar för ”stora” djur är du mer än välkommen.

2008-10-02 @ 00:40:54
URL: http://sleten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0