Vad har jag gjort?!

Efter timmar och dagar av gnäll så har jag vikt mig. Jag gick med på att uppdatera min teknikarsenal. en ny mobil har jag inte köpt på flera år. Men eftersom det för Cajsa är så viktigt att man måste ha Bluetooth, MMS, SMS, PMS, WAP, 3G, Internet och ett snowboardspel. efter att ha haft min nya telefon i mer än ett dygn så är det fortfarande bara snowboardspelet jag begriper mig på.

Men så tänkte jag att jag skulle ta och kolla vad min gamla trotjänare är värd. Chocken var bedövande. Jag har gjort ett nerköp. Det visar sig att en gammal ericsson är som ett gammalt vin. nästan.

Detta är den nya telefonen. Lägg märke till priset och omdömena.

image31


Och detta är min gamla telefon.  Va fan har hänt sedan telefonen kom ut på marknaden 2001?

r310s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0