Vad är hårigast?

Kaffekannan i skitmässen har gått i småbitar så idag kom däcksgänget upp till mig på bryggan för trekaffe. Trevligt tyckte jag. Ansträngde mig lite extra med kaffekokandet, bjöd på choklad och var så trevlig som bara jag kan. Däckseleven fick givetvis inte följa med, någon jävla ordning får det vara.

När jag sedan vinkar av båsen och matroserna så säger de: "Kan inte du komma ner med din kamera och ta lite bilder när vi jobbar? Så kan vi göra en kalender och sälja sen." Klart jag kunde göra det. Så när vakten var slut gick jag ner och tog lite bilder på ett par halvnakna män som splejsa vajer. Iden kan kanske tyckas väldigt konstig. Men på den här båten har vi tränat bort tankar som gör att vi blir förvånade. En överlevnadsinstinkt.

Här är matros Jon som stolt visar upp sig i all sin prakt. Allt var frid och fröjd. Inte anade jag att jag skulle göra mitt livs scoop. Det är vid det här läget du som läsare ska registrera mängden hår på Jons bringa... Helt rätt, obefintlig.

Posar för kalendern.


När jag sen måste gå och göra något viktigt. Jag gör ofta det. Då glömde jag min kamera. Det borde inte varit ett problem på vilken annan arbetsplats som helst. Men när jag senare hämtar kameran och ska kolla vad jag tagit för bilder, då hittar jag följande.


Jävligt moget är det första jag tänker. Det är sånt man får stå ut med här. Vi la trots allt 5 kilo järnskrot i Jon väska förra gången han skulle flyga hem. Men sen slår det mig. Jag har gjort en enorm upptäckt. Ja ni får skåda själva. Jon har mer hår på arslet än på bröstet. Dessutom verkar han ha fått en rätt elakartat hudirritation i "vecket". Orsaken till den vågar jag inte ens fantisera om, än mindre skriva om så att säkerhetspolis kan komma och bura in mig. Men döm själva. Jämför Bild 1(den översta) med bild 3(den med röven) Vilken del av Jon har mest manlig hårväxt?



Har man inte svårt att sova efter detta så...


Kommentarer
Postat av: mikaela

skulle bli superglad ifall du ville läsa och komentera inlägget "abort, och nu några månader efter" Kramar!

2008-08-06 @ 15:12:59
URL: http://miiiiikaelaa.blogg.se/
Postat av: Kapten Klänning

Det röda mellan skinkorna och det som ser ut som fingeravtryck, är det efter att du gjort en grundligare undersökning och försökt fläta ihop hans rövhår med dina näshår?

2008-08-07 @ 14:26:06
URL: http://www.teenagepee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0