Kebabkarta

Mina planer på att göra en kebabkarta över Malmö har inte dött. De planerna ligger bara på is ett tag medan jag fixar någon form av finansiering. 


När jag då sitter och söker på blocket efter bättre begagnade gynekologmottagningar, då stöter jag på något som gör hela min kartläggning av kebabmalmö än svårare. Nu ska midhemsgrillen säljas. Va fan ska det vara bra för då? Då måste jag ju gå dit igen när de nya ägarna har etablerat sig. Inte för att det är så långt att gå för mig, men ändå.


Mitt hem finns med på bilden... nej inte griller ägghuvve!

Kebabbedömning:

MidhemsGrillen (Gamla)


Midhems Grillens kebab är mer av gyros stil. Detta kan bero på att kebaben har fått ligga lite för länge på ett icke rengjort stekbord. På plussidan får ändå nämnas att mannen bakom disken (som utger sig för att vara ägare) erbjuder att blanda ihop en egen sås.


Betyg:

Faciliteter:   3     Ligger lite dåligt till. Iofs. granne med mig, men det hjälps inte.

Öppettider: 1      Har inte varit öppet på ett halvår så...

Kebaben:  1,5   Nej, inte imponerad.

Såser:        4       Stark, mild och vitlök. Plus en egen "hemlig".

Personal:  4       Utger sig för att vara ägare. Inte originellt, men trevligt.

Totalt: 2,7.

0-1,5 Kass, Endast i nödfall.
1,6-2,8 Då ska det vara billigt också.
2,9-3,8 Perfekt vid bakfylla.
3,9-4,6 Riktigt bra, något för daten kanske?
4,7-5,0 Überkebab. Skriv upp var det ligger och maila till mig.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hur var det med uppdateringarna?!

2008-11-23 @ 02:15:30
URL: http://cirrhopetalum.blogg.se/
Postat av: Johanna

hmmmmm väldigt långsammt det här ;)

2008-12-01 @ 00:14:47
URL: http://cirrhopetalum.blogg.se/
Postat av: johan

kom igen nu ted, det var längesedan man fick läsa ett nytt inlägg nu. Har väntat länge nu... Tack för en bra blogg

2008-12-07 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0