Jävla Kärringar!

Jag bloggar något sporadiskt, så är det med det. Ett skäl till det är mitt extrema korsande av tidszoner. eller mest är det en tidszon som ska korsas om och om igen. det är den till Storbritanien.

På väg hem från båtskrället denna gången tvingade företaget mig till att bo på ett av Aberdeens riktiga loppbon. de påstod att det var ett hotell. Jag var dock för trött för att leta efter kackerlackor, flatlöss eller norrlänningar, så jag fick vackert finna mig i hotellrumstandard model låg.

för er som aldrig varit på ön i väst, då menar jag inte Kuba, borde ha lagt märke till ett par saker. Britterna dricker te när resten av världen dricker kaffe, de kör på fel sida av vägen, vägrar borsta tänderna eller gå till tandläkaren och de älskar heltäckningsmattor. Nu har det dock gott för långt. I en korridor på hotellet stod två fish n chips dyrkande monster som kallade sig städerskor. Eftersom bilden är tagen springades för livet är kvaliten kass. Men texten på skylten på det heltäckningsmattsgolvet säger att det är varning för halt golv. Detta är en fri översättning av mig då jag inte tror ni kan engelska.


Kommentarer
Postat av: Åsa Bys

Blogga mer..jag vill läsa mer. Du skriver så bra. Pllleeeeeaaaase???!!!! Det är som en påsa godis att läsa din blogg, med skrattgaranti varje gång...Länge leve bittra sarkastiska cyniker som du!

2008-09-12 @ 13:28:29
Postat av: Martin

Haha!

2008-09-25 @ 22:35:02
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0