Smärta

Är det fortfarande någon som tycker Gorillaz är bra?  Jag är så utsliten att jag inte en orkar gå och byta låt på musikspelaren. Varför? Jo för att igår beslutade vi här ombord oss för att gå och bowla. Eftersom jag var på gott humör så fick till och med däckseleven följa med. Kunde ju vara bra att ha någon som bär alla jackor.


Kvällen avrundades med ninjamat i form av några vattniga nudlar som en suspekt asiat serverade i en frigolitförpackning. Att jag aldrig lär mig. Nu kommer det ljud från buken som man nog mest förknippar med gruvdrift. Har jag lite tur kanske jag överlever natten.


Idag hade jag en intressant konversation med en kollega. Detta händer inte så ofta så det är därför jag nämner det. Vi kan kalla min kollega för J, men han har ett annat namn i verkligheten. Men jag brukar kalla honom för Svin. Jag tycker det är ett fint namn som rimmar bra.


Scen: På Aberdeens shoppingstråk.


Ted: - Du vet min avlösare på andra skiftet?

J:      - Den där Finske snubben?

Ted: - Ja precis han. Jag skulle försöka djävlas lite med honom.

J:      - Jaha?

Ted: - Jag tänkte sätta upp en stor plansch över något Finlandsförnedrande, typ en 
           massgrav med finska soldater från Karl XII:s tid. Undrar var man kan hitta det?

J:      - Vad hette den där store nationalhjälten i Finland?

Ted: - Vi måste hitta en butik som säljer planscher. Varför finns det inget Åhléns i 
           den här hålan?

J:      - Mannerheim? Hette han inte Mannerheim? Vad dog han av?

Ted: - AIDS?

J:      - Köp en bild på Freddie Mercury då!


Om jag har rättigheterna till bilderna? Vad tror du?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Att förknippa en av musikvärldens största ikoner med att finnar generellt dör av aids bevisar ytterligare att du är ett riktigt praktsvin.



Jag hoppas verkligen att den dagen du verkligen får en chans att ha sex med en kvinna, att du då kommer i brallorna så hon i stället för dålig sex får sig ett underbart skratt. Risken för det är verkligen överhängande om man ser till vem du verkar vara!



Jag skulle lugnt kunna klä av mig helt naken framför dig, för jag vet att du hade blivit så nervös att du inte ens skulle få för dig att försöka något. För mig skulle det vara ett sant nöje!

2008-08-15 @ 23:41:45
Postat av: Ted Wolter

Kära Sofia.

Den första meningen gjorde mig riktigt rörd. Jag har alltid vetat att du är den enda som förstår mig. Men den resterande textmassan skummade jag till att börja med bara igenom. Förlåt för det. Jag lovade att ta dig på allvar där i solnedgången i Partillle våren -99.

Att du vill klä av dig naken inför mig vet jag inte om jag ska känna mig smickrad av. Det sårade mig oerhört när jag fick se i tidningarna att du blottar dig för barn i sandlådor. Sen vet jag många andra du har erbjudit dig till. Jag hör fortfarande historier om gubbar som betalde en femma för att kissa i Sofias ficka.

Jag sa för länge sedan att det aldrig blir du och jag igen. Det gör för ont.



Kram Ted

2008-08-18 @ 00:13:16
URL: http://sleten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Goo TED GOOOO!!! WE LOVE YOU ;)

2008-10-14 @ 16:46:45
Postat av: Finländaren

Fan vad du är patetisk. Helt jävla idiotisk. Piss i huvudet, det är fan vad du har!

2009-02-27 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0