Käraste del

Kvinna! Vad han än säger så finns det en sak som han älskar mer än dig. "Va?" Tänker du då. "Om det inte är jag? Vad/vem är det då?" Det ska jag berätta för dig. Det är inte hans endastenägarebeganadeV70, som han tvättar så frenetiskt varje söndag. Det är ej heller den nya motorsågen han köpte till sig själv i julklapp. Ungarna då? Nej dem skulle han lätt byta bort mot senaste James Bond bilen.


Vad är det då som vi män älskar och håller kärt mycket mer än någon kvinna kan mäta sig med? En relation som ni kvinnor aldrig kommer att förstå er på?


Pungen.


"Pungen?" Utropar ni då, med ett lätt skrattande i rösten. "Varför är ni så rädda om den?"


Så här är det. Pungen som sitter på män kan vara bland den fulaste och mest svårförklarade delen av manskroppen. Den hänger på ett väldigt konstigt ställe. Hamnar lite i skymundan av dicken, är farligt nära röven och hamnar då och då i kläm. Då menar en del kvinnor att de har väl samma relation med sina bröst? Skulle inte tro det! Brösten kommer i puberteten. Pungen förföljer oss sedan födseln.


Varför håller jag då på att snacka om Pungen? Är det så att jag är lite latent bög? Nej det är inte därför. Jag har ett par riktigt goda vänner. Vi kan kalla dem Hanna och Alex. Vi kan lossas att det inte är deras riktiga namn. Men det är det. Hanna har vid tillfällen uppvisat tendenser till att hon verkar tycka att det är roligt att slå killar på pungen. Alla som någon gång har slagit eller blivit slagen på Pung vet att det kan utlösa smärtor hämtade direkt från Belsebubs tortyrkammare. Hanna verkar inte riktigt förstå hur ont det faktiskt gör, hon kallar det till och med "punga".




Det är ju helt klart ett bra tips till kvinnor som hamnar i underläge av en möjlig våldtäktsman, misshandlande pojkvän eller en slemmig slöjdlärare att ge en rejäl smäll mot pungen för att undslippa ur dennes djävulsgrepp. Men snälla! Låt oss andra ha våra skinnbollar i fred!


Det finns givetvis undantag. Jag har refererat till den här bloggen tidigare. Men detta är för extremt för att undslippa. Fråga inte mig varför han gör som han gör. Men det strider mot allt jag har sagt.



Extern Länk


Kommentarer
Postat av: hannis

Men du kanske förtjänar en pungning emellanåt!?

och det var ju fleeera år sen sist!

2008-10-16 @ 19:14:20
Postat av: Ninja

Skinnpåse har jag hört som synonym till pung. Skinnboll relaterar jag dock till mentala kalhyggen, även kallade nynassar.

2008-11-16 @ 14:55:16
URL: http://ninjus.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0